Ik zoek werk

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Repay?

Je kunt ons bereiken via de telefoon op 08800 21625, per e-mail op info@repay.nl of via WhatsApp op 06 1313 7002. Of bekijk onze contactpagina. We staan klaar om je te helpen!

Met welke vragen kan ik terecht bij de Repay?

Repay biedt uitgebreide ondersteuning bij vragen over zaken zoals het salaris, verlof of conflicten. Onze deskundige HR servicedesk is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar om vragen te beantwoorden en eventuele problemen snel op te lossen. Je kunt ook terecht op ons online Repay Online portaal voor informatie en ondersteuning.

Hoe kan ik solliciteren op een vacature bij Repay?

 Ga naar onze vacatures en kies jouw favoriete vacature. Onderaan de vacature klik je op de knop "solliciteren" vul de gegevens verder in en je sollicitatie wordt in behandeling genomen.

Wat kan ik gebruiken als geldig legitimatiebewijs?

Onder een geldig legitimatiebewijs verstaan wij een geldig paspoort of identiteitskaart. Een rijbewijs is géén geldig legitimatiebewijs. Indien je een andere dan Nederlandse nationaliteit bezit, dan moet een van de eerder genoemde documenten aangevuld worden met een geldig verblijfsdocument.

Wat voor soort banen biedt Repay aan?

Repay biedt een breed scala aan vacatures in verschillende vakgebieden en bij diverse opdrachtgevers. Bekijk ons aanbod van vacatures op werk.repay.nl.

Wat zijn de openingstijden van Repay HRM?

De Repay vestigingen zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. 

Hoe kan ik contact opnemen met Repay?

Je kunt ons bereiken via de telefoon op 08800 21625, per e-mail op info@repay.nl of via WhatsApp op 06 1313 7002. Of bekijk onze contactpagina. We staan klaar om je te helpen!

Hoe kan ik solliciteren op een vacature bij Repay?

 Ga naar onze vacatures en kies jouw favoriete vacature. Onderaan de vacature klik je op de knop "solliciteren" vul de gegevens verder in en je sollicitatie wordt in behandeling genomen.

Wat zijn de openingstijden van Repay HRM?

De Repay vestigingen zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. 

Met welke vragen kan ik terecht bij de Repay?

Repay biedt uitgebreide ondersteuning bij vragen over zaken zoals het salaris, verlof of conflicten. Onze deskundige HR servicedesk is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar om vragen te beantwoorden en eventuele problemen snel op te lossen. Je kunt ook terecht op ons online Repay Online portaal voor informatie en ondersteuning.

Wat voor soort banen biedt Repay aan?

Repay biedt een breed scala aan vacatures in verschillende vakgebieden en bij diverse opdrachtgevers. Bekijk ons aanbod van vacatures op werk.repay.nl.

Is het mogelijk om via Repay HRM een aanvullende zorgverzekering met korting af te sluiten?

Speciaal voor alle medewerkers van Repay werken we samen met Aon en bieden wij collectiviteitskorting aan op verzekeringen zoals:

  • auto- en bromfietsverzekering
  • aansprakelijkheidsverzekering
  • inboedel- en woonhuisverzekering
  • rechtsbijstandverzekering
  • reisverzekering
  • aanvullende zorgverzekering

Moet ik de loonheffingskorting wel of niet laten toepassen bij Repay?

De loonheffingskorting geeft je een korting op de te betalen loonbelasting. Je houdt hierdoor bij je salarisbetaling meer nettoloon over dan wanneer je deze korting niet laat toepassen. De loonheffingskorting mag maar door één werkgever of uitkeringsinstantie worden toegepast. Ontvang je een uitkering (bijvoorbeeld WW, WAO, WIA, AOW of Wajong), dan wordt daar de loonheffingskorting al toegepast. Op de inschrijving bij Repay HRM geef je dan aan dat Repay HRM de loonheffingskorting niet moet toepassen.

Heb je naast Repay HRM nog een andere werkgever? Dan is het raadzaam de loonheffingskorting toe te laten passen bij de werkgever of uitkerende instantie waar je het hoogste bruto-inkomen van ontvangt. Meer informatie over loonheffingskortingen en loonbelasting vind je op www.belastingdienst.nl.

Wanneer krijg ik mijn vakantiegeld en vakantiedagen uitgekeerd?

De opgebouwde reserveringen (vakantiegeld en vakantiedagen) kun je gedurende het kalenderjaar op elk moment laten uitkeren. Dit kun je doen door in Repay Online jouw reserveringen op te vragen. Heb je hierover vragen, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Wanneer wordt mijn salaris uitbetaald?

Bij Repay HRM kun je kiezen voor een salarisbetaling per week of per vier weken. De salarisbetalingen vinden plaats op vrijdag. Houd er rekening mee dat dit bij feestdagen op een andere dag kan zijn.

Onder downloads vind je onze salariskalender voor dit jaar terug met alle uitbetalingsdata. 

Wat kan ik gebruiken als geldig legitimatiebewijs?

Onder een geldig legitimatiebewijs verstaan wij een geldig paspoort of identiteitskaart. Een rijbewijs is géén geldig legitimatiebewijs. Indien je een andere dan Nederlandse nationaliteit bezit, dan moet een van de eerder genoemde documenten aangevuld worden met een geldig verblijfsdocument.

Wat moet ik doen als ik ziek ben?

In geval van ziekte dien je je op dezelfde dag ziek te melden. Dit doe je via Repay Online, uiterlijk om 10.00 uur op de eerste ziektedag. Vergeet niet om ook jouw leidinggevende op de hoogte te brengen van jouw afwezigheid.

Valt de eerste ziektedag op een zaterdag of zondag? Dan dien je je eerst ziek te melden bij jouw leidinggevende. Vervolgens meld je je ook ziek via Repay Online voor 10.00 uur.

Wanneer je tijdens werktijd ziek naar huis gaat, meld je je af bij jouw leidinggevende. Ook dien je je zo snel mogelijk, in ieder geval dezelfde dag, ziek te melden via Repay Online.

Contact werknemer
Heb je een vraag? Wij staan voor je klaar.

Gewoon direct contact

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00.