Voor werkgevers
Praktijkcases
Alle praktijkcases

Praktijkcase: Speelgoedwinkel ‘t Holtschöpke

Sandra van Rijn
Blog t holtschopke 1 1

Wat begon als een goed idee in de kroeg, is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in Venlo: speelgoedwinkel ‘t Holtschöpke. Eigenaar Sandra van Rijn zorgt al twintig jaar voor (leerzaam) speelplezier in deze bruisende stad.

Op de plank

Twintig jaar geleden, op een donderdagavond, stuitte Sandra in de binnenstad van Venlo op een leegstaand pand dat gelijk haar aandacht trok. Sandra: “Ik vroeg mij af wat hierin zou komen en later, toen ik met mijn vriend in de kroeg zat, begonnen we te brainstormen. In Venlo had je destijds veel schoenen- en kledingwinkels, maar een houten speelgoedwinkel ontbrak. En zo werd het idee voor ‘t Holtschöpke geboren.” Sandra had op dat moment nog een baan in het onderwijs, dus ze legde het idee op de plank. “Toen ik na verloop van tijd een nieuwe baan kreeg die niet goed beviel, haalde ik het idee weer uit het stof.” Inmiddels is ‘t Holtschöpke historie en staat Sandra iedere doordeweekse dag en in het weekend samen met een hulp of haar moeder in de winkel.

Echt speelgoed

Sandra onderscheidt zich met haar aanbod van de grote speelgoedketens. “Bij ’t Holtschöpke hebben we speelgoed waar je echt mee moet spelen en niet alleen op een knopje hoeft te duwen. We zoeken altijd naar speelgoed waarbij een kind wordt uitgedaagd om te spelen. Daarnaast verkopen we veel educatief speelgoed, om spelenderwijs te leren.” De producten zijn zowel in de winkel als online te koop. Sandra licht toe: “Alle producten zijn te bekijken in onze webshop. Klanten gebruiken deze shop vaak als online catalogus om vervolgens in de winkel iets te kopen, of juist andersom.”

“Als ik vragen heb kan ik er meteen terecht en iedereen is behulpzaam.”
- Sandra van Rijn, eigenaar

Terugvallen op Repay HRM

Hoe lang Sandra al een relatie is van Repay HRM weet ze niet precies, wel is ze zeer te spreken over de samenwerking. “De samenwerking is lang geleden al tot stand gekomen, toen ik voor de sinterklaas- en kerstperiode hulp kreeg van een extra medewerker. Ik wilde de personeelsadministratie makkelijk houden voor mezelf en zo kwam ik bij Repay terecht.” Sandra werkt graag met Repay samen: “Als ik vragen heb kan ik er meteen terecht en iedereen is behulpzaam.” Ook op mindere momenten is het volgens Sandra fijn om terug te kunnen vallen op Repay. “Het komt gelukkig bijna nooit voor, maar soms heb ik een medewerker die niet goed functioneert. Dan is het fijn dat Repay helpt.”

Vraag een adviesgesprek aan

Benieuwd of wij iets voor je kunnen betekenen? Wij leggen het graag uit tijdens een vrijblijvend (telefonisch) adviesgesprek. Neem hieronder contact met ons op.

Contact werkgever
Heb je interesse of vragen over onze dienstverlening? We helpen je graag verder.

Interesse?

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00.
Vrijblijvend adviesgesprek